Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Holland

Walibi start interactieve campagne: kijkers kiezen slachtoffers

04-09-2018, 16.48 uur

Een nieuwe reclamecampagne van Walibi Holland laat kijkers beslissen wie het volgende slachtoffer wordt van Eddie de Clown. Het pretpark is vandaag begonnen met het promoten van de Halloween Fright Nights. Onderdeel daarvan is een opvallende interactieve campagne op social media.

Halloween-mascotte Eddie speelt de hoofdrol. Om alle griezels in het pretpark te vermaken, heeft hij verschillende onschuldige Walibi-bezoekers op hardhandige wijze ontvoerd. Dat is te zien op Facebook en YouTube.

Via het Instagram van de horrorclown hebben kijkers invloed op de afloop van de video's. Zij kunnen later met behulp van een poll bepalen wie als eerste de pijp uit gaat. Op welke manier dat gebeurt, hangt af van een draai aan het Wheel of Fear. Daarop staan onheilspellende termen als 'Kettingzaag', 'Verstikking', 'Zoutzuur' en 'Levend begraven'.

De Halloween Fright Nights vinden plaats op twaalf dagen tussen 6 en 28 oktober. Er komen zes spookhuizen, zeven scare zones en een walkthrough.



Meer Walibi Holland
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be