Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Pleasure Beach Resort

Oeps: Engels pretpark blundert met watermerk op poster

12-11-2021, 16.11 uur

Het Engelse pretpark Blackpool Pleasure Beach heeft zitten slapen bij het maken van marketingmateriaal voor een nieuwe vernieuwde attractie. Men wilde de heropening van de beroemde bootjesdarkride Valhalla in 2022 kracht bij zetten met een bijzondere reclameposter.

Daarop zijn twee Vikingen te zien in een bootje. Wie goed kijkt, ziet op de poster echter verschillende logo's van een stockphoto-website. Kennelijk heeft Pleasure Beach niet betaald voor het gebruiken van archieffoto's van een externe partij.

Vorige maand won Blackpool Pleasure Beach nog een internationale prijs - de Golden Ticket Award - voor Valhalla als beste waterattractie van 2021. Dat is opvallend, omdat de attractie al sinds 2020 gesloten is voor een enorme renovatie.

Vertraging
Eigenlijk hadden de werkzaamheden dit jaar afgerond moeten zijn, maar door de coronacrisis heeft het project vertraging opgelopen. In 2022 kunnen bezoekers de vernieuwde darkride alsnog ontdekken.

Meer Pleasure Beach Resort
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be