Efteling start reclamecampagne voor pop-up-sprookje: 'Kom naar ons maffe theefeestje'
28-03-2022, 18.10 uur
De Efteling is begonnen met de reclamecampagne voor Efteling Wonderland, het pop-up-sprookje dat vanaf vandaag te vinden is op de Speelweide. Bij abri's hangen mysterieuze posters die het "maffe theefeestje" promoten.
Van het sprookje zelf, gebaseerd op Alice in Wonderland, is bijna niets zichtbaar. In plaats daarvan wordt getoond hoe twee kinderen met Efteling-figuren Roodkapje en Langnek vol verbazing een konijnenhol in kijken.
"Kom naar ons maffe theefeestje!", valt er te lezen. "Een tijdelijk Efteling-sprookje van 28 maart tot en met 3 oktober", luidt de beschrijving.
Kraampjes
Efteling Wonderland bestaat uit een festivalterrein met een doorlopende interactieve muzikale show, kraampjes met eten en drinken, souvenirs, betaalspellen en fotopunten. De toevoeging wordt gepresenteerd als een verjaardagscadeau voor het zeventigjarig jubileum.