Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Phantasialand

Beste achtbaan, beste waterattractie, beste hotel: grote Phantasialand-campagne in Nederland

01-09-2024, 18.10 uur

Phantasialand heeft deze zomer de schijnwerpers opgezocht in Nederland. Een grote reclamecampagne moest het Duitse pretpark onder de aandacht brengen bij het Nederlandse publiek. Daarvoor werden in bijna het hele land abri's en snelwegmasten ingezet, met verschillende teksten.

Zo werd Phantasialand gepromoot met termen als "Europa's beste themahotel", "Europa's beste waterattractie" en "Europa's beste achtbaan". De stellingen zijn gebaseerd op de uitslag van de Parkscout Plus Awards 2023. Het gaat om prijzen die werden toegekend door een vakjury van de Duitse fansite Parkscout.

Op de reclameposters verscheen steeds hetzelfde lachende jongetje, met daarbij één van de onderscheidingen en een foto uit het park. Naast de posters was Phantasialand ook te horen op Nederlandse radiozenders en te zien op online videodiensten. De campagne liep vrijwel de gehele zomervakantie.









Meer Phantasialand
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be