Plopsaland gaat abonnees toch compenseren voor onverwachte sluiting
Vandaag, 11.33 uur
Abonnementhouders van Plopsaland De Panne worden alsnog gecompenseerd voor een langdurige sluiting. Het attractiepark zou eigenlijk het hele jaar geopend blijven, maar deze winter blijven de poorten bijna vijf weken achter elkaar dicht. Abonnees hadden aanvankelijk pech: men liet weten dat er geen plannen waren voor een compensatie.
Nu is duidelijk dat Plopsaland de trouwe fans toch niet in de kou laat staan. Abonnementen blijven langer geldig, bevestigt een Plopsa-woordvoerder aan Looopings. Gemiste dagen worden automatisch toegevoegd aan de verschillende abonnementsvormen.
Dat geldt voor de sluitingsdagen van zowel Plopsaland De Panne als waterparadijs Plopsaqua De Panne. Het betreft de Plopsa Park Pass, de Plopsa Swim Pass, de Plopsaland De Panne Pass en de Plopsa Premium Pass.
Einddatum
Voor houders van de Plopsaland De Panne Pass en de Plopsa Park Pass gaat de verlenging in bij de heropening van het pretpark, aanstaande zaterdag. Bij de Premium Pass en Swim Pass is de verlening al doorgevoerd. Abonnees kunnen de nieuwe einddatum van hun pas online bekijken via hun persoonlijke profiel.
Plopsaqua De Panne was tussen maandag 6 januari en vrijdag 31 januari gesloten voor onderhoud. De sluiting van Plopsaland De Panne duurt van maandag 6 januari tot en met vrijdag 7 februari. Vervolgens is het attractiepark tot eind maart toegankelijk op alle woensdagen, zaterdagen en zondagen en tijdens schoolvakanties.