Bezoekers niet onder de indruk van nieuw logo Avonturenpark Hellendoorn
11-01-2015, 13.43 uur
Ontzettend saai, niet mooi en veel te kinderachtig. Zo omschrijven Facebook-gebruikers het vernieuwde logo van Avonturenpark Hellendoorn. Het pretpark krijgt op het sociale medium de volle laag na het presenteren van het aangepaste beeldmerk.
"Het lijkt nu alsof je naar een kleuterpark gaat", is een exemplarische reactie. En: "Volgens mijn kind is dit echt geen Hellendoorn maar een ballenbak voor kleuters." Ene Tineke zegt: "Dit straalt niets avontuurlijks uit. Meer iets voor een crèche of zo." Iemand anders denkt bij het logo vooral aan de concurrent. "Het doet mij eerder denken aan de Julianatoren.".
Veel facebookers zien bovendien geen verschil met het oude logo, dat iets minder strak is. Het nieuwe embleempje heeft een andere vorm en andere kleuren. Ook het uiterlijk van mascotte Baba Boemba is opgefrist.