Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Avonturenpark Hellendoorn

Bezoekers niet onder de indruk van nieuw logo Avonturenpark Hellendoorn

11-01-2015, 13.43 uur

Ontzettend saai, niet mooi en veel te kinderachtig. Zo omschrijven Facebook-gebruikers het vernieuwde logo van Avonturenpark Hellendoorn. Het pretpark krijgt op het sociale medium de volle laag na het presenteren van het aangepaste beeldmerk.

"Het lijkt nu alsof je naar een kleuterpark gaat", is een exemplarische reactie. En: "Volgens mijn kind is dit echt geen Hellendoorn maar een ballenbak voor kleuters." Ene Tineke zegt: "Dit straalt niets avontuurlijks uit. Meer iets voor een crèche of zo." Iemand anders denkt bij het logo vooral aan de concurrent. "Het doet mij eerder denken aan de Julianatoren.".

Veel facebookers zien bovendien geen verschil met het oude logo, dat iets minder strak is. Het nieuwe embleempje heeft een andere vorm en andere kleuren. Ook het uiterlijk van mascotte Baba Boemba is opgefrist.

Meer Avonturenpark Hellendoorn
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be