Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Plopsa Group

Reclame op Facebook-pagina Plopsaland loopt de spuigaten uit

17-04-2015, 15.52 uur

Meer en meer gebruikers beginnen zich te ergeren aan de buitensporige hoeveelheid reclame op de Facebook-pagina van Plopsa. De Belgische pretparkgroep, goed voor ruim 200.000 likes, krijgt flink betaald om andere bedrijven te promoten.

De afgelopen maanden liet Plopsa zich bijvoorbeeld talloze keren voor het karretje spannen door een koekjesfabrikant. Ook probeerde men hagelslag, vliegvakanties en geneesmiddelen voor baby's aan de man te brengen. Iemand die kritiek uitte op de stortvloed aan spam, kreeg te horen: "Wij hebben heel veel fijne partners die we graag even in de kijker zetten. Groetjes."

Plopsa schaamt zich niet voor de commerciële berichten. Er is zelfs een speciale brochure in het leven geroepen om de advertentiemogelijkheden te promoten. Daarin wordt ongegeneerd opgeschept over het bereik van de parkengroep. "Wist je dat Plopsa de snelste responstijd heeft van alle grote merkenpagina's in België?" Ook reclame op e-tickets is tegen betaling mogelijk.















Meer Plopsa Group
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be