Bobbejaanland negeert klacht over gewonde bezoeker, maar drukt wel op 'Vind ik leuk'
20-01-2016, 16.02 uur
Bobbejaanland kan wel een cursusje social media gebruiken. Nadat een teleurgestelde bezoeker een klacht achterliet op Facebook, kwam er drie maanden lang geen enkele inhoudelijke reactie. Wel verscheen er bij het bericht: "Bobbejaanland vindt dit leuk."
Ene Liesbeth beschrijft op de Facebook-pagina van het Belgische pretpark hoe een vriendin gewond raakte in een Halloween-dorp, door toedoen van een gammele guillotine. "Ze is erop gaan liggen en het blok kwam met een vaart op haar gezicht. Resultaat: snee in het gezicht die gehecht moest worden, bril kapot en wij als groep vroegtijdig het park moeten verlaten."
Na het indienen van een klacht kwam er ter compensatie één vrijkaartje, dat binnen twee weken opgemaakt moest worden. Bobbejaanland ontkent bovendien dat er iets mis was met het martelwerktuig in kwestie. Liesbeth: "We stonden met vieren te kijken toen het gebeurde..."
Ze liet het er niet bij zitten en maakte haar ongenoegen kenbaar op Facebook. Het bleef akelig stil. Wel drukte een marketeer op 'Vind ik leuk'. Liesbeth is helemaal klaar met 't Plezantste Land. "My ass! Nooit meer voor ons!"