Oeps: Plopsaland maakt reclame voor gesloten attractie
12-08-2016, 16.17 uur
Plopsaland De Panne heeft de opening van de houten achtbaan Heidi The Ride bijna een jaar uitgesteld. Toch wordt er nog gewoon reclame gemaakt voor de attractie. Op vijf trams prijken enorme advertenties voor de nieuwe rollercoaster.
"Net toen we beslist hadden de coaster pas volgend seizoen te openen, hingen de posters van de nieuwe attractie op de kusttrams", legt een woordvoerster uit in gesprek met een regionale krant.
Het pretpark gaf de opdracht om de trams te voorzien van een sticker met de tekst "Vanaf Pasen 2017". "Maar dat kan enkel 's nachts gebeuren als de toestellen in het depot staan."
Plopsaland houdt Heidi The Ride voorlopig gesloten omdat men vreest voor klachten over geluidsoverlast. Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden beschikt Plopsaland sinds half juli niet meer over een geldige milieuvergunning.