Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Plopsaland Resort Belgium

Oeps: Plopsaland maakt reclame voor gesloten attractie

12-08-2016, 16.17 uur

Plopsaland De Panne heeft de opening van de houten achtbaan Heidi The Ride bijna een jaar uitgesteld. Toch wordt er nog gewoon reclame gemaakt voor de attractie. Op vijf trams prijken enorme advertenties voor de nieuwe rollercoaster.

"Net toen we beslist hadden de coaster pas volgend seizoen te openen, hingen de posters van de nieuwe attractie op de kusttrams", legt een woordvoerster uit in gesprek met een regionale krant.

Het pretpark gaf de opdracht om de trams te voorzien van een sticker met de tekst "Vanaf Pasen 2017". "Maar dat kan enkel 's nachts gebeuren als de toestellen in het depot staan."

Plopsaland houdt Heidi The Ride voorlopig gesloten omdat men vreest voor klachten over geluidsoverlast. Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden beschikt Plopsaland sinds half juli niet meer over een geldige milieuvergunning.

Meer Plopsaland Resort Belgium
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be