Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Walibi Holland

Walibi Holland steunt campagne voor bloeddonoren met nieuw logo

20-08-2016, 11.11 uur

Het logo van Walibi Holland is aangepast. Op Facebook gaat het pretpark sinds kort door het leven als "Wlii Hllnd". Daarmee steunt Walibi een internationale campagne voor meer bloeddonoren.

In tien jaar tijd is het aantal bloeddonoren wereldwijd met bijna 30 procent afgenomen. Er is een schrijnend tekort aan de bloedgroepen A, B en O. Onder de noemer "Missing Type" halen bedrijven die drie letters uit hun beeldmerk, om aandacht te vragen voor de bloedproblematiek.

Tot nu toe is Walibi Holland het enige attractiepark in Nederland dat meedoet met de actie.

Meer Walibi Holland
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be