Walibi Holland
Walibi Holland steunt campagne voor bloeddonoren met nieuw logo
20-08-2016, 11.11 uur
Het logo van Walibi Holland is aangepast. Op Facebook gaat het pretpark sinds kort door het leven als "Wlii Hllnd". Daarmee steunt Walibi een internationale campagne voor meer bloeddonoren.
In tien jaar tijd is het aantal bloeddonoren wereldwijd met bijna 30 procent afgenomen. Er is een schrijnend tekort aan de bloedgroepen A, B en O. Onder de noemer "Missing Type" halen bedrijven die drie letters uit hun beeldmerk, om aandacht te vragen voor de bloedproblematiek.
Tot nu toe is Walibi Holland het enige attractiepark in Nederland dat meedoet met de actie.
Meer Walibi Holland
Politie traint voor NAVO-top op Walibi-terrein
Gisteren, 17.16 uur
Ook nieuwe drankleverancier voor Walibi Holland: Hertog Jan vervangt Grolsch
16-01-2025, 18.14 uur
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook