Walibi Holland zoekt medewerkers: 'Niet lullen maar poetsen'
27-01-2017, 20.43 uur
Nieuwe medewerkers van Walibi Holland moeten een 'niet lullen maar poetsen'-mentaliteit hebben. Dat staat in een persbericht dat vandaag werd verspreid. Het pretpark is bezig met een wervingscampagne voor het komende seizoen, specifiek gericht op eigentijdse jongeren.
In samenwerking met een communicatiebureau werd een hippe video ontwikkeld waarin werknemers volop keten, flirten en zoenen. "Werken bij Walibi is een feestje", beweert het park. "Van gasten een high five geven in Goliath tot mega-ijsjes verkopen. Walibi zoekt 'niet lullen maar poetsen'-types."
Mascha van Till vindt het belangrijk om de jeugd aan het werk te zetten. "Als attractiepark focussen wij ons op jongeren", zegt ze. "Daarom zoeken we naar de juiste medewerkers die op één lijn met hen zitten."
Tijdens het hoogseizoen werken er zo'n 1500 personeelsleden in Walibi.