Brutale youtubers zetten zelf poppen neer in Efteling-attracties
05-04-2017, 17.00 uur
Drie YouTube-helden hebben het voor elkaar gekregen om zelf een pop neer te zetten in drie verschillende Efteling-attracties. Filmpjesmakers van YouTube-kanaal StukTV sloegen onlangs toe in Droomvlucht, Fata Morgana en Carnaval Festival.
Daar wisten ze een opblaaspop, een knuffelbeer en een babypop in een scène te plaatsen. De heren werden niet betrapt door medewerkers. "Ik vond het super episch en super spannend om te doen", vertelde presentator Giel de Winter na afloop.
De pop in Droomvlucht bleek even later alweer weggehaald, maar de andere twee zijn langer blijven staan. "We hebben om de actie kunnen lachen, maar dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling", laat een woordvoerster van het pretpark aan Looopings weten.
In 2015 kregen de kwajongens het al voor elkaar om de Efteling gratis binnen te komen door zich te verkleden als kabouters. Ze werden toen even later wel gesnapt door de beveiliging.