Welkom!
Je maakt helaas gebruik van software die onze advertenties blokkeert.
Dankzij reclamebanners kan onze website blijven bestaan.
Help Looopings door je advertentieblocker op dit domein uit te schakelen.
De site is dan weer zichtbaar. Bedankt!
Attractiepark Rotterdam

Logo van nieuw Rotterdams pretpark gepresenteerd

12-10-2017, 18.50 uur

Een nieuw Rotterdams pretpark heeft sinds kort een logo. Attractiepark Rotterdam presenteerde onlangs een eigen beeldmerk. Daarop staan tekeningen van een reuzenrad, een looping, zes sterren en zeven dansende poppetjes in verschillende kleuren.

De kinderachtige tekenstijl doet denken aan het werk van de Amerikaanse artiest Keith Haring. Het logo van Attractiepark Rotterdam werd deels ontworpen door Vincent Bouritius (27), social media-medewerker van het toekomstige pretpark. "Iemand anders bedacht de poppetjes", zegt hij. Het is niet duidelijk wat de figuren precies moeten voorstellen.

Attractiepark Rotterdam gaat de komende jaren in fases open. In 2020 moeten alle attracties af zijn. De bouw kost naar schatting 30 miljoen euro. Het project is een initiatief van ondernemer Hennie van der Most.

Eigenlijk had de opening al in 2014 plaats moeten vinden. Tot eind vorig jaar werd het park nog Speelstad Rotterdam genoemd.

Meer Attractiepark Rotterdam
Looopings op Instagram
Looopings op Facebook
Looopings verscheen eerder bij o.a.:
NOS NU.nl RTL Nieuws AD De Telegraaf de Volkskrant NRC Handelsblad EenVandaag Hart van Nederland Editie NL ANP NPO Radio 1 NPO Radio 2 VPRO Gids BNR Nieuwsradio Radio 538 Omroep Brabant 1Limburg Omroep Flevoland Omroep West Omroep Gelderland RTV Oost RTV Drenthe Dagblad van het Noorden De Limburger de Gelderlander de Stentor Tubantia BD ED BN DeStem Het Laatste Nieuws Het Nieuwsblad De Morgen Gazet van Antwerpen Het Belang van Limburg Sudinfo.be