Toverland krijgt nieuw logo en nieuwe huisstijl
05-12-2017, 11.59 uur
Toverland wordt volgend jaar in een nieuw jasje gestoken. In 2018 krijgt het Limburgse attractiepark een compleet nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Dat bevestigt een woordvoerster aan Looopings. Er komt ook een nieuwe website.
Toverland opende in 2001. Het huidige logo - met gele letters in een speels lettertype - stamt uit 2011. "We waren er destijds heel tevreden over, maar Toverland is in de loop der jaren een stuk groter, professioneler en volwassener geworden", zegt de voorlichtster. "Daar hoort ook een volwassen nieuwe huisstijl bij."
Er komt volgend jaar ook een nieuwe slogan. Tot enkele jaren geleden werd de leus 'Feel the Magic' gebruikt. Tegenwoordig staat onder het logo alleen 'Attractiepark Sevenum'.
Toverland opent volgend jaar een nieuw entreegebied en het themagebied Avalon, met de gigantische achtbaan Fenix en waterattractie Merlin's Quest. Het park wordt anderhalf keer zo groot. De uitbreiding kost enkele tientallen miljoenen euro's.